Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av mazkrozen - 26 augusti 2012 19:11

Hej


Jag har ej skrivit, jag har ej haft ork, av en ängel fick jag ett jättefint brev idag i bloggen,jag kallar henne ängel för hon öppnade en kran för mig.

Jag har gråtit sedan jag har fått hennes brev, jag gick och handlade lite mat och frukt till barnen, jag kände mig som ett spöke, jag vet ej hur jag handlade.

Barnen hade roligt med sina nya cyklar som dom fick i förrgår, jag gick bakom, till slut orkade jag ej mer, satte mig ner på en parkbänk och började storgråta.

Satt där en stund kom hem, började skriva och tårarna rinner fortfarande, andningen är jobbig.

Desto mer tiden går så börjar jag se färger ibland, känna underbara doften av gräs, träd blommor, som jag ej har känt på länge,när jag ser vackra platser, så inser jag hur mycket jag har missat, jag vill fånga HELA världen, ta igen alla år.

Sen tappar jag gnistan, jag vill inget annat än att ha en LÄGENHET!!! min, våran, skapa våra fina minnen, inreda våra rum, ha massor av böcker.

Jag känner mig som en gäst i en annans hus. Jag orkar ej vara gäst mer, jag har varit det i 6 mån, jag vill hem.


Igår hände en stor, stor sak hos mig, jag har en kontakt person som passar barnen, för att jag ska ha egen tid.


Jag hatar den egna tiden, jag vill vara mamma, det är det enda jag kan, jag är bra på, ta ej ifrån mig det, då tappar jag balansen, vem är jag, vad vill jag, det påminner mig bara om hur jag ej känner mig själv alls.


Jag var ute, tog några drinkar, träffade en kille som jag har sett ofta på sistone, och vi har haft ögonkontakt, men jag har alltid snabbt dragit bort blicken.

Vi började prata, och sedan hamnade vi i säng,känslorna tog över, det är  3 år sedan jag har skiljt mig, jag hade saknat sex, känslan att få vara kvinna, känna sig åtrådd, passionerad.


Den här killen vaaar såå fin,snäääll, och försiktig, fast jag ej berättade något om mig, mitt förflytna. Det var underbart.

GUD VAD JAG HADE SAKNAT DET!

MEN,efter så gick jag på toa och började gråta, jag kände sån skam, tabu, skuld, smutsig. Hos oss är sex ett väldigt tabu ämne, man pratar aldrig om det. Man förstår ej behovet av sexualitet hos kvinnorna, efter att kvinnan har skiljt sig så ska hon offra sig för barnen och inget annat, eller snabbt gifta sig igen, är man ensam så betraktas man likadan som en prostituerad, från omgivningen, vänninor vill ej träffas, dom är rädda att deras män ska känna åtrå för dom, finns det familje fester så ska man tänka på klädseln, ej klä sig attraktiv, eller provocerande.


Samtidigt så kände jag sorg, hur jag hade haft samlag innan, tyckte synd om mig, jag ville krama mig hårt, jag sa förlåt till mig flera gånger att ha tillåtit mig behandla mig på det viset, bli slagen, ha samlag, bli sviken ha samlag, bli övergiven ha samlag, av mannen som som hade lovat mig, evigt,kärlek,respekt och barnens pappa.

Jag kände sorg, för jag insåg hur jag förtjännade att bli behandlad, att jag förtjännade att bli masserad, pussad, respekterad, hörd.


Nu har jag enomt skuldkänslor för det, jag kom hem och duschade igen, Jag kunde ej titta mig i spegeln.


HANS ORD FÖLJER MIG ÖVERALLT, SNURRAR RUNT MITT HUVUD, DU KOMMER EJ ATT DUGA MER NÄR DU ÄR SKILD, DU KOMMER BARA ATT VARA SOM EN SLAMPA FÖR MÄNNS BEHOV , FÖR INGEN ÄLSKAR EN ENSAMMSTÅENDE MAMMA!!!!


Gråter fortfarande...............




Av mazkrozen - 26 augusti 2012 19:06

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

En dag i taget

 


Ovido - Quiz & Flashcards